Edycja II: 12-dniowy plan prostych ćwiczeń literackich. Dzień pierwszy

Trochę ponad rok temu opublikowałam na blogu serię – mocno rozciągniętą w czasie, należy zaznaczyć – która ilustrowała moje zmagania ze słowem pisanym. Postanowiłam się zmobilizować i ponowić tę serię, gdyż nie pisałam czegokolwiek od dłuższego czasu i zauważyłam, że bardzo tego potrzebuję.

Dzień pierwszy: Wypisz 10 tytułów potencjalnych książek, które chciałabyś napisać.

  1. Półksiężyc.
  2. Drzazga.
  3. Prekursorka.
  4. Gorzka cisza.
  5. Klub perwersyjnego picia herbaty.
  6. Skarlałe odbicie.
  7. Mężczyzna z dymu.
  8. Koszmar spod powiek.
  9. Marzec.
  10. Krawędź jawy.

Poszło szybciej, niż w zeszłym roku, ale niewiele łatwiej. Jestem ciekawa, jak mi dalej pójdzie i czy uda mi się skończyć całą rzecz w faktyczne 12 dni. Trzymajcie za mnie kciuki!

Comments
4 komentarze to “Edycja II: 12-dniowy plan prostych ćwiczeń literackich. Dzień pierwszy”
  1. pocichutku pisze:

    .. aż zapytam trawiona ciekawością – w tym ćwiczeniu tytuł jest bytem samoistnym? Po prostu „wymyśl tytuł, nie przejmując się resztą” ?

    • eM eR pisze:

      Dokładnie tak. Chociaż nie ukrywam, że myśląc o tych tytułach pojawiło się w mojej głowie kilka pomysłów, które chciałabym kiedyś przelać na papier.

Skomentuj

