Święta i koniec roku!

Minął kolejny rok i przyszła pora na chwilę refleksji związaną nie tylko z blogiem, ale i z literaturą, po jaką sięgnęłam. Zatem:

  1. Udało mi się przeczytać więcej książek, niż w zeszłym roku, choć wciąż nie tyle, ile bym chciała.
  2. Twardoch nie wyskoczył na mnie z lodówki. Nie czekał też na mnie w łazience, więc jest nieźle.
  3. Miałam okazję współpracować ze świetnym portalem O.pl i nauczyć się wielu ciekawych rzeczy.
  4. Napisałam więcej tekstów, niż w zeszłym roku i sądzę, że za jakieś 20 lat będę bliska zadowolenia ze swojego stylu pisania 😉
  5. Bloga odwiedziło więcej osób w porównaniu z poprzednimi latami.

Chciałam Wam z tego miejsca życzyć wszystkiego dobrego z okazji nadchodzących urodzin hipisowskiego Żyda i zmiany daty. Niech powiodą się Wasze zamiary, udadzą planowane transformacje i – co najistotniejsze – żeby ludzie, którymi się otaczacie zrozumieli, jak wspaniali jesteście i jak wiele dla nich znaczycie.

Do przeczytania w przyszłym roku!

Całuję, eM.

Skomentuj

