12-dniowy plan prostych ćwiczeń literackich: dzień dwunasty

Dzień dwunasty: zbierz wszystko, co stworzyłaś przez ostatnie 11 dni. Wybierz to, co ci się najbardziej spodobało. Zmodyfikuj, dopracuj i albo spróbuj to wydać, albo opublikuj to w Internecie. Bądź dumna ze swojej pracy.

No cóż. Ten dzień będzie swoistym podsumowaniem, ponieważ już opublikowałam swoje zmagania – i jest to moment, w którym szczerze Wam dziękuję za Waszą cierpliwość.

Co najbardziej mi się podobało? Historia na podstawie wybranego na chybił-trafił akapitu z książki. Z pewnością będę to konkretne ćwiczenie powtarzać. Co było dla mnie najtrudniejsze? Wiersz. Bo do poezji trzeba mieć głowę, która potrafi uprościć daleko idącą burzę myśli – moje myśli zaś prowadzą mnie tylko głębiej i niczego nie chcą upraszczać. Żyję w takim chaosie niemal 25 lat i nie wiem, czy umiałabym/chciałabym to zmienić (niepotrzebne skreślić).

Nie jestem z siebie dumna, bo te 12 dni rozciągnęło się w czasie. Przez nową pracę. Ale cieszę się, że udało mi się ukończyć to wyzwanie. Za rok je ponowię, żeby zobaczyć, jak zmienił się mój sposób postrzegania pewnych spraw. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.

Tymczasem, dziękuję Wam za cierpliwość i ostrzegam – niedługo kolejne recenzje, bo nadchodzi weeekend.

Comments
One Response to “12-dniowy plan prostych ćwiczeń literackich: dzień dwunasty”
  1. Lolanta pisze:

    Brawo za wytrwałość! Ja jeszcze nie zaczęłam nawet wyzwania 😉
    Będę wypatrywać kolejnych recenzji 🙂

Skomentuj

