12-dniowy plan prostych ćwiczeń literackich: dzień pierwszy

Wczoraj na Facebooku wrzuciłam link do 12-dniowego planu prostych ćwiczeń literackich (klik!) i postanowiłam go w miarę konsekwentnie realizować, dzieląc się z Wami moimi wrażeniami i efektami pracy.

Dzień pierwszy: Wypisz 10 tytułów potencjalnych książek, które chciałabyś napisać.

Moje tytuły to:

  1. Lewe oko Czarownicy.
  2. Ofiary literatury.
  3. Snycerz.
  4. Ślepy kot.
  5. Drzwi do szafy.
  6. Cieniarz.
  7. Martwe ego.
  8. Głuchy telefon.
  9. Morfologia baśni japońskiej.
  10. Festiwal makabry.

Z początku byłam przekonana, że pójdzie mi łatwo. Phi, 10 tytułów, co to dla takiej marzycielki jak ja? Ale prawda jest taka, że musiałam poświęcić temu kilka godzin i porządnie się zastanowić.

Dajcie znać czy ktoś z was przymierza się do podobnego wyzwania 🙂 Jestem ciekawa efektów waszych zmagań.

 

 

Comments
2 komentarze to “12-dniowy plan prostych ćwiczeń literackich: dzień pierwszy”
  1. Lolanta pisze:

    To jest naprawdę świetny pomysł i ja chyba też się za to wezmę, ale może jeszcze nie teraz (i nie na blogu, tylko prywatnie). Na pewno będę też śledzić twoje poczynania w tym kierunku, bo to rzeczywiście może się sprawdzić.
    Czuję tu ducha fantastyki 🙂 Najbarziej podba mi się Lewe oko Czarownicy i Cieniarz. A Głuchy telefon chyba już „wzięte” 😉
    Czekam na dalsze postępy.

  2. femme pisze:

    O, to jest naprawdę bardzo fajna sprawa 🙂 może też spróbuje 🙂

Skomentuj

