Wilcze przesilenie i Książę Lestat w Polsce!

Okazało, że już jest. Od sierpnia zeszłego roku drugi tom Daru Wilka, czyli Wilcze Przesilenie autorstwa Anne Rice do kupienia w Polsce. Dowiedziałam się o tym dzisiaj. Brawo ja.

Ale, ale… Dzwoniłam dzisiaj do Domu Wydawniczego Rebis i dowiedziałam się, że… (brawa i fanfary proszę) Książę Lestat ukaże się w Polsce pod koniec października tego roku! Łuhu!

Zostawiam was z tą szczęśliwą wiadomością i pędzę do biblioteki. Miłego dnia!

Tak, jaram się jak Wokulski Łęcką, dlatego ikoną tego wpisu będzie zdjęcie podjaranej mnie.

 

Comments
4 Komentarze to “Wilcze przesilenie i Książę Lestat w Polsce!”
  1. Właśnie czytam „Wilcze przesilenie” 🙂
    Kurcze, wypadałoby przeczytać w końcu całe Kroniki wampirze zanim ten Lestat wyjdzie…

    • eM eR pisze:

      Ja bardzo Kroniki polecam, ale nie spiesz się za bardzo, żeby ich lekturę mieć odhaczoną. Mój proces czytania Kronik trwa od pierwszej liceum aż do teraz, a mimo to bardzo go sobie chwalę 😉

      • Kilka przeczytałam, ale mam taką w sobie dziwną chęć przeczytania całości od nowa. A jeszcze bardziej posiadania całości – własny mam Wywiad z wampirem i Wampira Armanda (niesmacznie mi się czytało to). Komplety Rice cudnie wyglądają na półce, wiem, co mam całe Czarownice. I chwiałabym mieć te 12 (niedługo 13) tomów Kronik. Może za rok albo dwa 😀

      • eM eR pisze:

        Taaa… Większość znanych mi miłośników książek nie tylko kocha je czytać, ale też posiadać 😉 Sama choruję na tę przypadłość od dawna 😀

Skomentuj

